„… a jó megfontolás…hasznos és helyes mind a cél, mind a mód, mind pedig az idő tekintetében.” (Arisztotelész)


Szemléletmódunkból adódóan szívesen veszünk rész olyan kezdeményezésekben, amelyek az emberi szükségletek, kapcsolatok és a szervezeti célok magasabb szintű harmóniájának megteremtését szolgálják. Elsősorban olyan vállalati törekvésekről van szó, amelyek a humán erőforrás (HR), a szervezeti kommunikáció (PR) és a társadalmi felelősségvállalás (CSR) stratégiai és taktikai kérdései körül összpontosulnak. A helyes célok megfogalmazása ezeken a területeken elsősorban kutatást igényel, ahogyan a célok elérésének, megvalósulásának megítélése is. Az említett stratégiák - szerintünk - olyan kutatási adatokra épülhetnek, mint például:

  • szükségletek;
  • értékek és normák;
  • érdeklődés;
  • ismeretek és vélemények;
  • információáramlás, információ hiány;
  • bizalom;
  • jellemző konfliktusok;
  • az integráció egyéb jellemzői, stb.

Ilyen kutatási adatok alapján lehet célokat megfogalmazni, és ezek között prioritásokat felállítani. A számszerű kutatási adatok az említett területeken is biztosítják, hogy konkrét törekvések kerüljenek megfogalmazásra és a ráfordítások célzottan, megfelelő módszerekkel és időpontokban, ellenőrizhetően és hatékonyan kerüljenek felhasználásra. Megítélésünk szerint akkor érdemes ezekkel a kérdésekkel foglalkozni, ha:

  • a vezetői szemléletmód emberközpontú;
  • az emberek közötti integráció értéknek minősül;
  • a szervezet iránti bizalom fontos;
  • a munkaerő megtartása lényeges;
  • a munkavégzés magas szinten önálló;
  • a kreativitásnak a munkavégzésben meghatározó szerepe van.

Ha ilyen jellegű problémában segítséget igényel, keressen bennünket a kapcsolat oldalon megadott számon vagy az elektronikus levélcímen.